تخفیفان «پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» را رونمایی کرد!
تخفیفان «پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» را رونمایی کرد!
این سرویس در حال حاضر در بیش از ۱۰۰۰۰ فروشگاه در سطح کشور فعال است. شما در حال حاضر میتوانید با مراجعه به هر کدام از شعبات فروشگاههای زنجیرهای هایپر استار، رفاه، یاران دریان، جانبو، مایلی و هایپر فمیلی از این خدمات استفاده کنید. سرویس «بازگشت وجه نقد» در آیندهای بسیار نزدیک در سایر فروشگاههای بزرگ و معتبر کشور هم فعال میشود.
نازنین دانشور، بنیانگذار و مدیر عامل تخفیفان درباره پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد میگوید:
«ما در تخفیفان یک چشمانداز را از همان روز اول دنبال کردیم که آن خرید هوشمندانه توسط مردم است. برای رسیدن به این هدف، مردم باید شاهد تنوع در محصولات و خدمات باشند و بتوانند قبل از خرید، به اطلاعات کاملی درباره خرید خود دسترسی داشته باشند؛ و در نهایت با قیمت بسیار مناسبی خرید خود را نهایی کنند. در کنار این هدف، ما سعی کردیم تا به صاحبان کسبوکار کمک کنیم تا رونقی به کسب و کار خود بدهند و از ظرفیت کامل کسبوکار خود استفاده کنند. در انتهای سال ۹۸ و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتفاقاتی که برای کسبوکارها رخ داد، ما به اهداف خود سرعت بیشتری دادیم و سرویس پولتو را برای خریدهای آنلاین به راه انداختیم. حالا تیم تخفیفان و نتبرگ به عنوان یکی از قویترین تیمها در اکوسیستم استارتاپی کشور توانسته در کمترین این سرویس را برای خرید حضوری هم به آماده و فعال کند. برنامه ما در حاضر حاضر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم ارائه کننده خدمات بازگشت وجه به فروشگاههای سراسر کشور باشیم و خدمات بهتر و بیشتر را برای مدیریت کسبوکارها ارائه دهیم.»